Bonus låt från förut.

Igår var en sån dag då jag. Ja, hade en massa jävla annat för mig iallafall! Men bättre sent än aldrig. En skön låt med en massa energi i. Man rycks med på en gång av dess sköna sångare.

Snabb info. Vi kör den punktvis.
  • Bandet heter Motion City Soundtracks och bildades 1997.
  • Dom är ett amerikansk rock band från Minneapolis, Minnesota
  • Bara två utav bandets original medlemmar är kvar.
  • Gitarristen och sångaren Justin Pierre.
  • Gitarristen Joshua Cain.
  • Dom nya tillskotten är Jesse Johnson på keyboard.
  • Basisten Matthew Taylor.
  • Trummisen Tony Thaxton.
  • Dom har släppt fyra album.
Låten som jag ska delge mig av har hängt med i flera år. Den håller fortfarande.

Don´t Call it a Comeback



P.S Min 10 Topp Lista över trummisar går knackigt, men framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0