Inte så mycket party.

Go kväll allihopa som överlevt höstens första köldchock!

Lördagen har mest innefattat jobb. Men det är alltid skönt att komma hem efter en sån dag. Äta gott, drickar godare och mysa med min flickvän. Hon gör min dag.

Dagens låt kom jag och tänka på direkt när hösten visade sig utanför fönstret. Det är en låt med mycket känsla och allvar. Det var min kära kusin Röd som introducerade mig för den. Jag har hört gruppen förut, men inte riktigt fastnat för dem. Om man bortser från denna låt.

Gruppen heter Brand New. Bandet har hittills släppt fyra album och har inför varje album mer eller mindre bytt genre. Medlemmarna i bandet har varit fyra unga män, ända fram till 2005 då bandet fick ett tillskott utav Derrick Sherman på keyboard, gitarr och back up sång. Resterande i bandet är Jesse Lacey (sång och gitarr), Vincent Accardi (lead gitarr och back up sång), Garrett Tierney (bas) och Brian Lane (trummor).

Med det sagt så presenterar jag nu, till min kusins stora gläje.
Brand New - At the Bottom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0