Mitt första blogginlägg

Nu sitter jag här i soffan med min flickvän och ska skriva mitt första blogginlägg.
Nu ska jag skriva om den låten som gav mig ideén till hela den här bloggen. Den här låten är en låt som faller i skymundan av alla dessa radiohits som pumpas ut i etern varje dag.
Låten heter Doublespeak och är gjord utav den amerikanska rockgruppen Thrice. Den förekommer på deras senaste platta Beggars. Gruppen bildades i Irvine, Kalifornien och bildades 1998.

Här har ni den



Enjoy!

Kommentarer
Postat av: girl

ey vafan mannen, de ä inge ljud!

2010-10-14 @ 18:18:18
Postat av: Jäänz

Vad har hänt med pojkarna i Thrice I wonder!? En låt från deras masterpice, http://open.spotify.com/track/62nI3STFPvodUaTV3hLYV5



/peace

2010-10-15 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0