Topp 10 Bästa Trummisar

Gokväll alla läsare!

Dagen har varit fullspäckad med jobb och sysslor. Men nu när man sätter sig ner och kollar runt lite så hittar man en 10 topp lista över dom bästa trummisar. Den här listan har gjorts utav tidningen Rythms läsare. Det här fick mig att fundera över min egen 10 topp lista över bästa trummisar. Den kommer jag att lägga upp. Men tills dess får ni nöja er och begrunda över Rythms topplista.

10.


Chad Smith/Red hot chili peppers.



9.


Phil Collins/Genisis och Solo


8.



Vinnie Colaiuta/Frank Zappa, Sting och Jeff Beck.


7.



Nicko McBrain/Iron Maiden.



6.



Travis Barker/Blink-182 och Transplants.



5.



Dave Grohl/Nirvana, Foo Fighters och Them Crooked Vultures.



4.



Neil Peart (mitten)/Rush.



3.



Gavin Harrison/Porcupine Tree.



2.



Mike Portnoy/Dream Theater.



1.



Joey Jordison/Slipknot, Korn och Rob Zombie.


Jag tänker inte kommentera den här listan så mycket. Är däremot intresserad utav att höra vad ni tycker om den.
Är det någon ni saknar? Eller är det någon som ni inte tycker har nånting att göra?

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vad i hela helvete baserar dom den där listan på?



Vilket jävla skämt...

2010-11-14 @ 20:36:22
URL: http://tensai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0