Vaskar guldkorn i det annars sunkiga Nöjesbladet.

Min flickvän satt och kollade lite på laptopen medans jag sysslade med något annat denna höst-lördag. Rätt som det är så finner hon något intressant (för ovanlighetens skull) på Nöjesbladet.



Jag valde för ett tag sen att skriva en snutt om detta svenska band som är i en rejäl uppsving i musikvärlden.
Man har valt att göra en serietidning om Johnossi. Något som jag själv tror kan slå rätt bra.
Rätt val av band att göra detta försök med. Grabbarna i bandet verkar utav artikeln att döma positiva om projektet.

Taget ur artikeln i Nöjesbladet.

Oskar ”Ossi” Bonde, som är en seriefantast själv, ser fram emot det färdiga magasinet.

– Det känns skitballt. Jag läste mycket serier när jag var liten och upp i tonåren och har även tecknat lite själv. Jag trodde aldrig att jag skulle få vara med i en serietidning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0