Min kusins våta sommardröm

Jag språkade med min något äldre, allmänbildade och smått galna kusin
för inte alltför länge sen i mobilen. Han berättade för mig (mellan raderna)
om sin våta sommardröm som han har. Kanske inte just att få se detta
Main Event. Nä han är mer intresserad utav förbandet. Nu finns det ju två
Men det jag syftar på att han vill se är Band of Horses.
Klockan är för mycket för att skriva om samtliga band, men jag gör så att
ni får ett smakprov utav samtliga och sen så gottar jag ner mig i dom lite mer
djupgående senare var för sig. Hur låter det.

Förband nummer 1.





Förband nr. 2




Main Event of the Show




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag älskar band of horses! Speciellt "funeral"!

2011-01-28 @ 14:52:49
URL: http://sincerity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0