Dallas Green

Dallas Green är en man som har lyckats med ett solopojekt som är det totala motsatsen till den gruppen som han var medlem i. Alexisonfire meddelade nu i Maj att dom kommer att splittras efter att Dallas känner att han vill satsa på sitt soloprojekt City and Colours.

Dallas är en tatuerad skatare ifrån Kanada. Som även har producerat musik åt några hard core band. Så när man lyssnar på City and Colours kan man knappt tro att det är han som står bakom all musik på skivorna. skulle ni själva kunna tro att en man som ser ut så här



skulle kunna tänka sig att spela in en skiva med enbart aukustiska låtar. Mannen har testat på det mesta inom musiken och jar hoppas att han får den credd som han förtjänar.
Min kusin tipsade mig om den här låten och jag tycker den är fruktansvärt skön.




Bara för att visa vilken kontrast det är mellan gruppen Alexisonfire och City and Colour så lägger jag upp en av deras spelningar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0