Best from the best! Plats 1.

Nu har resan av min lista best from the best nått sitt slut. Många bra band har hyllats och rosats. Som sagt så har topp tre varit det svåraste att bestämma. Alla tre banden tillhör mina favoriter. Men jag kom sen på ett sätt att bestämma vilken av dom som skulle få vara på vilken placering.
Det band som har varit bäst live fick bli den avgörande lotten. Därav Billy Talent på en tredje plats. The Hives på en andra plats. På första platsen är det band som enligt musiktidning Kerrang! bjudit på den bästa konserten all time!

*Trumvirvel*



Muse!!

Bilden är tagen från turnéen när jag var och såg dom live. Mäktig konsert från ett förjävla bra band!
Här är det också förjävla svårt att välja bara en låt. Exo-Politics, Bliss, Starlight, Small Print, listan kan göras långt på låtar som man kan välja. Men den här imponerades jag av redan vid första lyssningen.
När jag hörde låten första gången så trodde jag att det var Audioslave. Efter det var jag fast.

Tips! lyssna på detta bas-intro. Insane!




Ja då var den listan klar. Nu gäller det bara att komma på vad man ska skriva om härnäst.

Keep on rockin'!!

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Såklart!

2012-04-17 @ 08:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0