Best from the best! Plats 3.

Nu kommer vi nog in på den svåraste delen utav listan. Jag har gruvat mig för denna stund. Man kan lugnt säga att dom har tre placeringarna varierar från dag till dag. Men just nu är det detta band som ligger på plats 3.



Billy Talent är inne i studion och jobbar med sitt fjärde album. Nu är det dags att spräcka teorin om att band bara kan göra tre bra skivor!! Det här bandet håller jag varmt om hjärtat. Allt dom gör faller mig i smaken.
Är bra nervös inför den fjärde skivan. Hoppas att den är bra! Men iallafall så har dom en massa andra bra låtar. Känns sjukt svårt att välja en. Men det blev den här bara för att videon är så förbannat cool!!



Hoopas att den faller er i smaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0