Var jag för hård?

Var jag för hård? Kan man vara för hård mot ett hårt band? Jag vet inte, men det jag vet är att jag hade fel. Jag påstod i mitt tidigare blogginlägg att The Dillinger Escape Plan bara ha lyckats gjort en bra låt. Men det vet jag nu efter att ha lyssnat på lite fler låtar att så är inte fallet.
Dom är duktiga och tekniska musiker. Kanske för duktiga och för tekniska. Det blir för tekniskt så att det blir jobbigt att lyssna i längden. Men när dom tar det lite lugnare så är faktiskt dom jäkligt bra. När dom släpper på fångremmen och lossar tyglarna så uppskattar jag dom desto mer.
Här är den låten som fick mig att förstå att det här bandet har gjort mer än en bra låt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0