Evigt letande

Som jag har letat efter den här låten. Jag kommer ihåg att jag lyssnade på en låt ofta under gymnasietiden. Men jag kommer inte ihåg vilken grupp som gjorde låten. Minns bara att låten hette någonting med The Greatest Fall. Nu hittade jag den på spotify av en ren slump.

Gruppen Matchbook Romance bildades -97 och var aktiva fram tills -07. Har ingen aning om vad som hände med gruppen efter att dom lagt ner. Men under denna tid så släppte gruppen en EP och två studioalbum. Sen efter det spårlöst försvunna. Dom kom på samma karriärsvåg som dom mer kända Good Charlotte, Lost Prophets och Sum 41. Dom som klarade sig bäst efter att hypen lagt sig var Sum 41.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0