Best from the best! Plats 14. Lokala förmågor #5

Som folk har sett så har Ånge kommit upp på kartan. inte för att vi är bra i fotboll. Inte för att vi kan lira hockey. Inte för att vi har Norrlands Ullared. Det är nåt finare, glamorösare och större vi har att stoltsera med. Vi är Sveriges Seattle. Vi är den ort med störst procent framgångsrika musiker per invånare. Någon måste vara först. Takida visade vägen till etern och sen har folk vandrat med gura, bas och cymbaler i hand för att erövra.
Jag liksom många av mina vänner håller deras tidigare alster närmare hjärtat. Ni kanske inte vet vilka demos jag menar när jag säger Old, T2, Takida, gohei eller Thorns. Men där har ni gått miste om nånting. men den låten jag har tagit med på listan kom på en av  Played Out-skivorna. Lyssna och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0