Best from the best! Plats 15.

Det här kanske känns tråkigt uppenbart att jag väljer den här låten. Men faktum är att den har satt djupa spår. Den når ända in. Jag minns att jag hade varit hos en kompis och var på väg hem. Men jag kände inte för att gå hem. Jag ville rensa huvudet och tänka på annat ett tag. Annat än vad som skulle göras imorron, vad jag borde gjort idag och saker jag inte gjorde igår.
Jag tog på mig lurarna och scrollade ner på min ipod på blandade spår. Jag gick runt i min hembygd. Det började bli kallt och snön började falla från himlen. Nu började jag vända mig hemåt. Då kom den här låten upp när jag följde gatlyktorna hem.





Jag vart så tagen av stunden så jag började springa i takt med musiken. Det kändes som att det inte fanns ett enda bekymmer i världen. I den stunden var allt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0