Best from the best! Plats 17. Kom, sågs och segrade för att sen försvinna.

Även fast att jag tycker det är jäkligt tråkigt så gjorde det här bandet alla rätt. Tidigare band splittrades, dom bildade ett nytt band. Ett så kallat "superband", gör tre bra album och sedan lägger ner för att återgå till tidigare och nya projekt. Dom följde den stora ettikett-boken, punkt för punkt.
Audioslave gillade jag från första stund. När jag låg på en pysande luftmadrass en sen vardagskväll och slökollade på Mtv så såg jag deras första video Like a Stone.
Låten som jag toppar in på listan såg jag för första gången på krogen. Videon spelades på en stor projektor. Låten kunde jag inte höra för den överröstades av något dunka dunka basgång. Men när jag fick höra den gillade jag den skarpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0