Best from the best! Plats 20.

Den här gruppen la min kära vän Rasmus upp framför näsan på mig. Det var säkert två år innan jag började lyssna på dom. Efter det har jag känt att jag kanske borde lyssna på han mer än vad jag egentligen gör. För dom är ju förjävla bra.
Två grabbar från Sverige som har hunnit med bra mycket på den lilla tiden dom haft i rampljuset. Tre studioalbum, gått i trans för att ha hittat den sista pusselbiten till ett album och fått sig själva tecknade till en serietidning. All respekt!
Men ett för klent debutalbum. Ett debutalbum tycker jag oftast är den stora skillnaden mellan ett succéband och ett bra rockband. Dom som nu kommer på en tjugonde plats är

Johnossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0