Totalt bortglömd. (Jimmys val)

Jag satt och kollade igenombloggen och märkte att jag hade helt glömt bort en sjukt bra låt som Jimmy spelade för mig. Det var bra länge sen man jag trodde att jag hade lagt upp den.

Clutch är ett amerikanskt rockband från Germantown, Maryland, bildat 1991 av Neil Fallon (sång), Tim Sult (gitarr), Dan Maines (bas) och Jean-Paul Gaster (trummor).
Det här bandet är relativt nytt för mig. Men dom har hunnit med bra mycket sen sin start. Dom har ett jäkligt skönt sound och har utvecklats sen dom började i början av 90-talet. Nio studioalbum har dom även hunnit med.

Här är låten som jag trodde att jag hade lagt upp för länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0